سلام...

 

اینجا... داره بارون میاد..دلم...نه! دلم گرفته نیست. فکرم اما عجیب مشغوله. و تعجب می کنم از خودم. که چرا باید اجازه بدم شرایط تا این حد روم اثر بگذاره. می دونی؟ ...

دلم می خواد حرف بزنم.

ولی حرفم نمیاد!

... حالم اما خوبه... هوا هم همینطور. امروز... گم کردن یه آدرس واسم یه توفیق اجباری شد که کلی پیاده روی کنم. هوا معرکه بود. کاش بیشتر فرصت داشتم. یا اینقدر خسته نبودم...

می دونی؟ اونقدر خودمو درگیر کردمو وقتم پره که گاهی حتی وقت کم میارم. شرکت. کلاس. دانشگاه. کانون...

اما خوبه.

با همه خستگی اش. وقت فکر و خیال برام نمی ذاره! و این کمکم می کنه...

...

ماشینا که بیرون رد میشن صدای خیسی آسفالت کف خیابون میاد. و صدای قطره های بارون. یه جوریه. همیشه دوست داشتم این هوا رو. هوای گرفتهء ابری.. بارون...

....

هوومم...

همینا دیگه..!

 

شب بخیر...

 

نظرات 7 + ارسال نظر
شیما سه‌شنبه 5 اردیبهشت 1385 ساعت 23:42 http://sokoot-hayahoo.blogsky.com

خوشحالم که خوبی
واقعا خوشحالم...انشالله همیشه خوب باشی...حتی تو روزای آفتابی و مواقعی که توفیق اجباری شامل حالت نیست...مراقب خودت باش بیشتر از این...

تو هم مراقب خودت باش :)

MaGaSe ShoJaAa شنبه 9 اردیبهشت 1385 ساعت 20:24

گاه در « رگ » یک حرف خیمه باید زد و

گاه از « سر » یک شاخه توت باید چید

MaGaSe ShoJaAa شنبه 9 اردیبهشت 1385 ساعت 20:26

‌میگم گاهی وقتا هم بد نیست آدم یه آدرس و بهونه کنه
دلت میاد اون هوا رو از دست بدی (۰:

هاله دوشنبه 11 اردیبهشت 1385 ساعت 12:28 http://chekhabara.blogsky.com

سلام دخترجانه بی معرفت کجایی؟؟؟ چه خبرا؟

خوبم مادر جان... ;) ... همین دور و برام... همین جاها...

[ بدون نام ] دوشنبه 11 اردیبهشت 1385 ساعت 15:53

نوع نوشتنت عوض شده ...

کی هستی تو ؟؟؟... نوع نوشتنم چه جوری شده؟؟..

سیب گاززده دوشنبه 11 اردیبهشت 1385 ساعت 23:00

من دیگه عمرا بیام اینجا!

پسرک تنها پنج‌شنبه 14 اردیبهشت 1385 ساعت 18:34 http://pesaraketanha.blogsky.com

علیک سلام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد